مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 15:202020-02-20حوادث

کشف 775 کیلوگرم گردوی خارجی قاچاق در تویسرکان


کشف لوازم خانگی قاچاق در ملایر، دستگیری 3 سارق و کشف خودرو سرقتی در اسدآباد و کشف 775 کیلوگرم گردوی خارجی قاچاق در تویسرکان عناوین اخبار کوتاه انتظامی استان همدان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف لوازم خانگی قاچاق و فاقد مجوز به ارزش 400 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد باقر سلگی گفت: مأموران مبارزه با جرایم اقتصادی شهرستان ملایر حین کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان ملایر به یک دستگاه خودروی وانت مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: طی بازرسی از این خودرو، 30 دستگاه چراغ قوه شارژی خارجی، 4 دستگاه جارو برقی، 3 دستگاه بخار شو، 132 جفت کفش، یک دستگاه ماشین لباس شویی و یک دستگاه کولر گازی کشف و متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: ارزش محموله کشف شده بر اساس نظر کارشناسان 400 میلیون ریال برآورد شده است.

دستگیری 3 سارق و کشف خودرو سرقتی در اسدآباد فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از دستگیری 3 سارق به عنف یک دستگاه خودرو سواری پراید که از تهران به سرقت رفته بود در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ افشین یاری گفت: به دنبال مسموم کردن راننده یک دستگاه سواری پراید از طریق خوراندن آبمیوه آلوده در تهران و متواری شدن سارق به سمت استان های غربی، مراتب ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 775 کیلوگرم گردوی خارجی قاچاق در تویسرکان

کشف 775 کیلوگرم گردوی خارجی قاچاق در تویسرکان