مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 12:102020-02-20سياسي

تاکنون گزارشی از تخلف عوامل اجرایی انتخابات دریافت نشده است


رییس هیات بازرسی انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان مرکزی گفت: هیچ گزارش خاصی از تخلف و اقدام خلاف قانون عوامل اجرایی و استفاده از منابع دولتی برای جانبداری از کاندیدای خاصی اعلام نشده است.

- ایسنا/مرکزی رییس هیات بازرسی انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان مرکزی گفت: هیچ گزارش خاصی از تخلف و اقدام خلاف قانون عوامل اجرایی و استفاده از منابع دولتی برای جانبداری از کاندیدای خاصی اعلام نشده است.

سعید فرخی امروز پنجشنبه یکم اسفندماه در جلسه هیات بازرسی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان مرکزی بیان کرد: از ابتدای تشکیل هیات بازرسی در استان و شهرستان ها تمام مراحل اجرای انتخابات رصد شد و هیچ مورد خاص تخلفی دیده نشد.

وی افزود: در حدفاصل زمان تایید صلاحیت ها تا آغاز مهلت تبلیغات، برخی تخلفات در امر تبلیغات مطرح بود و هیات بازرسی انتخابات استان به این نتیجه رسید که موارد به مراجع مربوطه اعلام شود که به فرمانداران، دستگاه قضایی، ستاد انتخابات استان و هیات نظارت و مسئولان امر اعلام شد.

فرخی تصریح کرد: طرح شبکه ای در هیات بازرسی انجام شد و هریک از اعضا به عنوان معین شهرستان ها انتخاب شدند تا با هیات بازرسی شهرستان ها اراتباط داشته باشند، البته هیات بازرسی مرکزی عملکرد همه فرمانداران را بررسی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون گزارشی از تخلف عوامل اجرایی انتخابات دریافت نشده است

تاکنون گزارشی از تخلف عوامل اجرایی انتخابات دریافت نشده است