مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 11:452020-02-20سياسي

مردم یزد به وظیفه شرعی و قانونی خود در دوم اسفندماه عمل کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، آیت الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و آیت الله ابوالقاسم وافی نماینده یزد در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیام مشترکی بر حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کردند.

در این پیام آمده است: یکی از روزهایی که دشمنان ما تبلیغات گسترده ای داشته و دارند تا مشروعیت نظام را زیر سوال ببرند، روز دوم اسفند روز انتخابات است.

آنان از مدت ها پیش در فضای مجازی و شبکه های رادیویی و تلویزیونی با پول و هزینه شیوخ خائن منطقه سعی دارند که بین نظام و مردم فاصله بیندازند و به نوعی انتخابات را توسط مردم تحریم کنند غافل از اینکه مردم خود می دانند که چه باید بکنند، مردم توطئه دشمنان را خوب شناخته اند و علیرغم کمبودها حاضر نیستند رؤیای شوم خائنان رنگ واقعیت بگیرد و بر پیکره جمهوری اسلامی خدشه ای وارد شود.

رجاء واثق داریم که در انتخابات دوم اسفند، مردم عزیز ما پای صندوق های رأی حاضر خواهند شد و به نامزد مورد نظرشان رأی خواهند داد و بار دیگر نشان خواهند داد که جمهوری اسلامی متکی به مردم، رأی مردم، نظر مردم و خواست مردم است ولاغیر.

دوم اسفند روز بودن و ماندن و روز اقتدار نظام اسلامی است و انشاالله مردم در این روز به وظیفه قانونی و شرعی خود عمل خواهند کرد و چون سال های گذشته دشمن را مأیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم یزد به وظیفه شرعی و قانونی خود در دوم اسفندماه عمل کنند

مردم یزد به وظیفه شرعی و قانونی خود در دوم اسفندماه عمل کنند