مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 11:402020-02-20اقتصادي

اولویت اجرای پروژه های خرد محله ای با هدف افزایش کیفیت زندگی


معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا شهرداری تهران با همراهی شهردار، معاونین و مدیران شهرداری منطقه 19 از تعدادی از پروژه های این منطقه بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در این بازدید حامد مظاهریان با اشاره به اختصاص بودجه قابل توجهی به پروژه های خرد مقیاس که بخش عمده ای از آنها ویژه مناطق جنوبی است بیان کرد: هدف از اجرای این پروژه ها، افزایش کیفیت زندگی شهروندان و به حرکت در آوردن یک چرخه مثبت است.

وی با تاکید بر اجرای پروژه های خرد برای سال آتی گفت: در عین حال که پروژه های بزرگ نیز باید پیگیری شوند اما اولویت با پروژه های خردی است که قابلیت اجرایی داشته باشند.

این مسئول خواستار در اولویت قراردادن پروژه ساماندهی خیابان طالقانی در قالب اجرای پیاده رو، حل مشکل انهار و زیباسازی جداره های شهری این معبر شد.

مظاهریان تصریح کرد: با اجرای پروژه های موفق و افزایش کیفیت فضاهای عمومی، ضمن جلب رضایت شهروندان، مشکلات نیز حل خواهد شد.

در این بازدید که از خلازیر جنوبی، کوره حاتم، بوستان شهدای نعمت آباد و پاتوق رها صورت گرفت، علی توکلی شهردار منطقه به تشریح جزییات پروژه ها و روند اجرایی آنها پرداخت.

در ادامه نیز نشستی در دفتر توسعه محله ای نعمت آباد برگزار و طی آن جزییات مربوط به طرح توسعه محله نعمت آباد، پروژه های اجرا شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت اجرای پروژه های خرد محله ای با هدف افزایش کیفیت زندگی

اولویت اجرای پروژه های خرد محله ای با هدف افزایش کیفیت زندگی