مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 11:152020-02-20سياسي

تلفات بیماری کرونا کم است/فراگیر شدن دور دوم بیماری آنفولانزا در کشور


رییس بخش عفونی بیمارستان امام خمینی (ره) گفت: مردم از کرونا نترسند؛ ویروس کرونا جدید هم بیماری مشابه همین آنفولانزا را ایجاد می کند و تلفات آن کم است.

- اصفهان- رییس بخش عفونی بیمارستان امام خمینی (ره) گفت: مردم از کرونا نترسند؛ ویروس کرونا جدید هم بیماری مشابه همین آنفولانزا را ایجاد می کند و تلفات آن کم است.

مینو محرز در حاشیه سفر به اصفهان، در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه ویروس کرونا جدید دیر یا زود به تمام نقاط دنیا سرایت می کند، اظهار داشت: با تایید دو مورد ابتلا به ویروس کرونا جدید در قم، این ویروس هم طبق پیش بینی ها به ایران رسید.

وی با تاکید بر اینکه شهروندان از ویروس کرونا جدید نهراسند، تصریح کرد: این بیماری در رده بیماریهای تنفسی قرار می گیرد که نوع شدید آن در افرادی با نقص ایمنی و بیش از 65 سال که گرفتار بیماری های قلبی و عروقی و سایر بیماری هایی نظیر انواع سرطان ها هستند ظاهر می شود.

این متخصص عفونی با اشاره به اینکه نباید در معرض ویروس کرونا جدید قرار نگیرید، عنوان کرد: لازم است از هرگونه تماسی اعم از دست دادن، روبوسی، سرفه و عطسه بدون پوشش جلوگیری شود و مدام دست ها با آب و صابون شسته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلفات بیماری کرونا کم است/فراگیر شدن دور دوم بیماری آنفولانزا در کشور

تلفات بیماری کرونا کم است/فراگیر شدن دور دوم بیماری آنفولانزا در کشور