مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 11:102020-02-20سياسي

افرادی متعهد و شایسته را روانه مجلس کنیم


مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با تاکید بر حضور یکپارچه در انتخابات گفت: افرادی آگاه، متعهد و شایستگان را روانه مجلس کنیم که دغدغه توسعه استان داشته باشند.

- سمیه قاسمی طوسی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نزدیک شدن موعد انتخابات یازدهمین دوره مجلی شورای اسلامی از همه مردم اعم از مردان، جوانان و زنان خواست از ساعات اولیه آغاز اخذ رأی در صبح فرداجمعه دوم اسفند بر سر صندوق ها حاضر شوند و انتخاب خود را با آگاهی و اندیشه انجام دهند تا همه در توسعه و پیشرفت استان و شهرستان، سهیم باشند.

وی در ادامه از انتخابات با عنوان حق اعمال حاکمیت و تکلیف شهروندی یاد کرد و خطاب به آحاد مردم به‎ویژه زنان استان مازندران گفت: شرکت در انتخابات، هم یک حق قانونی است و هم یک تکلیف شهروندی، به این معنا که همه ما هم حق داریم افرادی را که می شناسیم و به سلامت نفس آنان ایمان داریم، به وکالت خود برگزینیم و هم تکلیف دینی و اخلاقی داریم افرادی آگاه، متعهد و شایستگانی را روانه مجلس شورای اسلامی کنیم که دغدغه توسعه استان داشته باشند نه دغدغه جناح و باند و سیاسی کاری.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران همچنین به موقعیت خاص و خطیر کشور اشاره کرد و گفت: شرکت در انتخابات اگر همراه با آگاهی و دقت باشد در نهایت به انتخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افرادی متعهد و شایسته را روانه مجلس کنیم

افرادی متعهد و شایسته را روانه مجلس کنیم