مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 11:062020-02-20سياسي

افتتاح اولین نمایشگاه عکس بدرقه سردار در جزیره کیش


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، در این نمایشگاه 74 قطعه تصویر از جلوهای عشق، ارادت و حضور مردم در آیین بدرقه سردار دل ها از لحظات ورود تا مراسم خاکسپاری این سردار بزرگ در مرکز همایش های بین المللی کیش به نمایش گذاشته شده است.

این تصاویر که از میان 1200 عکس ارسال شده به نمایشگاه عکس بدرقه سردار داوری و انتخاب شده، مربوط به عکاسان از سراسر و رسانه های مختلف از جمله خبرگزاری ایرنا در معرض دید عموم قرار گرفته است.

این نمایشگاه همراه با رونمایی از کتاب عکس جلوهای بدرقه سردار قاسم سلیمانی، در آیینی با حضور عکاسان و پدیدآورندگان این آثار، دست اندرکاران امور فرهنگی، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان، حجت اسلام امام جمعه کیش و غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش فعالیت خود را آغاز کرد.

مدیرعامل منطقه آزادکیش؛ برگزاری این نمایشگاه را کاری ارزشمند و حرکتی آغازین در راهی بزرگ توصیف کرد و از سرعت عمل دست اندرکاران و مدیران اجرایی این رویداد قدردانی کرد.

غلامحسین مظفری افزود: این موضوع در جریان مراسم گرامیداشت سردار سلیمانی در مصلای کیش مطرح شد و به سرعت به تصمیم گیری و اجرا رسید، و به عنوان حرکتی ماندگار فرهنگی و ارزشی در جزیره کیش شکل گرفت و قطعاً تداوم خواهد یافت و آثار و برکات فراوانی خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح اولین نمایشگاه عکس بدرقه سردار در جزیره کیش

افتتاح اولین نمایشگاه عکس بدرقه سردار در جزیره کیش