مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 10:502020-02-20سياسي

پیام دعوت نماینده ولی فقیه و امام جمعه ارومیه برای حضور پرشور در انتخابات


نماینده ولی فقیه و امام جمعه ارومیه در پیامی مردم آذربایجان غربی را به حضور پرشور در انتخابات دوم اسفند دعوت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی از مردم ولایتمدار و انقلابی آذربایجان غربی برای حضور گسترده در انتخابات 2 اسفند دعوت کرد.

متن پیام به شرح زیر است: انتخابات و تعیین سرنوشت توسط مردم در تمامی سطوح حاکمیتی کشور، مهمترین رکن مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که با تدبیرحکیمانه امام خمینی (ره) و استمرار مدیریت داهیانه مقام معظم رهبری در طول 41 سال بعنوان نماد عزت و اقتدار ایران اسلامی مایه یأس دشمنان و بدخواهان شده است.

حال که در آستانه برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بعنوان مهم ترین مرکز تصمیم گیری های کلان در کشور قرار داریم حضور پرشور، گسترده و انتخابات آگاهانه می تواند مسیر تحقق بیانیه گام دوم انقلاب را با تشکیل مجلس قوی هموارتر کرده و کشور را در سراشیبی مسیر پیشرفت و قدرتمندی قرار دهد .

لذا ازمردم ولایت مدار و انقلابی استان آذربایجان غربی که در طول این سال ها نشان دادند پایبند به آرمان های امام راحل و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند می خواهم تا در لبیک گویی مجدد خود به مقام معظم رهبری، فارغ از تمامی مسائل قومیتی ، جناحی و حزبی بصورت هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام دعوت نماینده ولی فقیه و امام جمعه ارومیه برای حضور پرشور در انتخابات

پیام دعوت نماینده ولی فقیه و امام جمعه ارومیه برای حضور پرشور در انتخابات