مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 10:452020-02-20سياسي

کردستان مهیای خلق حماسه ای بزرگ/فردا همه در انتخابات شرکت می کنند


کردستان آماده خلق حماسه بزرگ در دوم اسفند ماه است حماسه سرنوشت سازی که با حضور یک میلیون و 603 هزار و 11 نفر پای یک هزار و 245 شعبه اخذ رای 6 نماینده 5 حوزه انتخابی را راهی بهارستان کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، برگزاری انتخابات­ های متعدد در کشور از ابتدای انقلاب تاکنون همواره نشان از نقش تعیین کننده مردم در عرصه های سرنوشت ساز و تصمیم گیری های کلان در این نظام مقدس بوده است.

تاکیدات مکرر بنیانگذار نهضت، حضرت امام خمینی(ره) در زمان حیاتشان و مقام معظم رهبری نسبت به لزوم حضور مردم در انتخابات و اثرات آن در پیشبرد نهضت الهی انقلاب اسلامی بیانگر اهتمام جدی آنها در توجه جدی به نقش مردم به عنوان تکیه گاه اصلی نظام اسلامی در پیشبرد اهداف این انقلاب الهی بوده است.

طبق بررسی های تخصصی کمیته ویژه ستاد انتخابات کشور که با حضور نمایندگان مرکز آمار ایران، ثبت احوال کشور و مشاورین متخصص جمعیت شناس تشکیل شده است 57 میلیون و 918 هزار و 159 نفر در کشور واجد شرایط شرکت در انتخابات اسفند ماه جاری هستند.

29 میلیون و 39 هزار و 152 نفر از واجدین شرایط شرکت در انتخابات مرد و 28 میلیون و 879 هزار و 6 نفر زن هستند و در مجموع 2 میلیون و 931 هزار و 776 نفر رأی اولی محسوب می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان مهیای خلق حماسه ای بزرگ/فردا همه در انتخابات شرکت می کنند

کردستان مهیای خلق حماسه ای بزرگ/فردا همه در انتخابات شرکت می کنند