مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 10:352020-02-20سياسي

کدخدایی: 107 هزار نفر بعنوان نماینده نامزدها در روز انتخابات ثبت نام کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در گفتگو با شبکه خبر اظهار کرد: طبق قانون نامزدهای انتخابات می توانند نمایندگانی را در روز انتخابات پای صندوق ها تا پایان شمارش داشته باشند و تعداد آنها هم در قانون مشخص شده است.

- سخنگوی شورای نگهبان گفت: ما در این دوره از انتخابات سامانه ای را راه اندازی کردیم که تاکنون 107 هزار نفر در آن ثبت نام کردند که نماینده حدود 1700 داوطلب انتخابات هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در گفتگو با شبکه خبر اظهار کرد: طبق قانون نامزدهای انتخابات می توانند نمایندگانی را در روز انتخابات پای صندوق ها تا پایان شمارش داشته باشند و تعداد آنها هم در قانون مشخص شده است.

وی افزود: ما در این دوره از انتخابات سامانه ای را راه اندازی کردیم که تاکنون 107 هزار نفر در آن ثبت نام کردند که نماینده حدود 1700 داوطلب انتخابات هستند.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: البته ثبت نام در این سامانه به لحاظ زمانی متوقف شده است اما اگر کسی هنوز موفق نشده به سامانه مراجعه کند، دفاتر ما آماده پاسخگویی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدخدایی: 107 هزار نفر بعنوان نماینده نامزدها در روز انتخابات ثبت نام کردند

کدخدایی: 107 هزار نفر بعنوان نماینده نامزدها در روز انتخابات ثبت نام کردند