مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 10:052020-02-20اقتصادي

شهرداری منطقه 5 همدان منطبق با الگوهای کشوری ایجاد شود


رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر همدان با بیان اینکه ایجاد شهرداری منطقه 5 برای بافت مرکزی همدان پیشنهاد شده است، گفت: ایجاد این شهرداری باید منطبق با الگوهای کشوری باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نرگس نوراله زاده پیش از ظهر پنج شنبه در کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر همدان با بیان اینکه باید مقیاس جمعیت، بازار و بافت سنتی در این منطقه مورد بررسی و ارزیابی کارشناسی قرار گیرد؛ افزود: مدیریت شهری همدان باید ظرف 2 هفته آینده نسبت به ارائه الگوها و آیین نامه های کشوری پیرامون تشکیل منطقه جدید شهرداری و تحویل به شورای شهر، اقدام کند.

وی اظهار داشت: شهرداری همدان باید آیین نامه ها و الگوهای مدنظر را از سازمان شهرداری و دهیاری های کشور دریافت کند و بر اساس ضوابط اجرایی نسبت به پیشنهاد خود مبنی بر تشکیل منطقه جدید شهرداری، طرح ارائه دهد.

رییس کمیسیون برنامه ، بودجه و مالی شورای شهر همدان نیز با تأکید بر لزوم یکپارچه سازی مدیریت شهری، گفت: در حوزه زیباسازی و فضاسازی شهری هماهنگی لازم وجود ندارد.

اکبر کاوسی امید افزود: در گذشته بارها شاهد بودیم که در طرح های زیباسازی، تغییرات گسترده غیرضروری در سطح شهر ایجاد شده که هزینه آور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری منطقه 5 همدان منطبق با الگوهای کشوری ایجاد شود

شهرداری منطقه 5 همدان منطبق با الگوهای کشوری ایجاد شود