مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 09:062020-02-20اجتماعي

جاده های شرقی کرمانشاه برفی است


محمد حیدری روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا، ضمن اشاره به بارش باران از شب گذشته در استان، گفت: اکنون در تمام محورهای مواصلاتی استان شاهد بارش باران و برف هستیم.

وی افزود: این بارش ها در محورهای گردنه آجین، خسرو آباد و مله ماس در شهرستان سنقر، گردنه بیدسرخ و محور اسدآباد در شهرستان کنگاور و گردنه گچور در شهرستان هرسین به شکل برف هستند از این رانندگانی که قصد تردد در این گردنه ها را دارند باید زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

رییس پلیس راه کرمانشاه عنوان کرد: همچنین در جاده های مسیر اورامانات نیز احتمال بارش برف وجود دارد از این رو همراه داشتن زنجیر چرخ در این محورها نیز ضروری است.

حیدری با بیان اینکه جاده پاوه به مریوان به دلیل بارش برف و مسدود شدن گردنه تته مسدود است، گفت: دیگر محورهای مواصلاتی استان اکنون باز هستند و تردد در آنها روان است.

وی با اشاره به لغزنده بودن اکثر محروهای استان و آبگرفتگی برخی از آنها، گفت: رانندگان لازم است قبل از حضور در جاده نسبت به سالم بودن لاستیک، برف پاکن و بخاری خودروی خود مطمئن باشند.

این مقام انتظامی یادآوری کرد: رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از شتاب بی مورد و همکاری با ماموران پلیس راه از دیگر مواردی است که رانندگان حتما باید به آن توجه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده های شرقی کرمانشاه برفی است

جاده های شرقی کرمانشاه برفی است