مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 08:202020-02-20سياسي

مردم مجلس شفاف مطالبه کنند/ آسفالت محله وظیفه نماینده مجلس نیست!


استاد دانشگاه رازی کرمانشاه با بیان اینکه شفافیت در تمام امور حق مردم است، گفت: اینکه مردم از آرای وکلای خود باخبر شوند حق مسلم آنهاست و باید مردم این را از کاندیداهای خود مطالبه کرده و به کاندیداهایی که خواستار شفافیت آرای نمایندگان هستند، - مردم مجلس "شفاف" مطالبه کنند/ آسفالت محله وظیفه نماینده مجلس نیست! ایسنا/کرمانشاه استاد دانشگاه رازی کرمانشاه با بیان اینکه شفافیت در تمام امور حق مردم است، گفت: اینکه مردم از آرای وکلای خود باخبر شوند حق مسلم آنهاست و باید مردم این را از کاندیداهای خود مطالبه کرده و به کاندیداهایی که خواستار شفافیت آرای نمایندگان هستند، رای بدهند.

مجتبی بیگلری در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه رجوع به آرای مردمی یکی از ویژگی های حکومت مردم سالار است، گفت: حق انتخاب بالاترین حق طبیعی هر انسان است و انسان مخیر است که با انتخاب خود سرنوشت خود را تعیین کند.

وی افزود: انتخابات تجلی این حق انتخاب است و افراد می توانند با انتخاب افراد شایسته سرنوشت خود را به بهترین وجه ممکن رقم بزنند، اما آنچه در این انتخابات مهم است، توجه به معیارهای فرد منتخب است که در راس این معیارها صلاحیت و شایستگی افراد قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم مجلس شفاف مطالبه کنند/ آسفالت محله وظیفه نماینده مجلس نیست!

مردم مجلس شفاف مطالبه کنند/ آسفالت محله وظیفه نماینده مجلس نیست!