مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 05:552020-02-20سياسي

حضور نیافتن و رای ندادن در انتخابات، دامن زدن به خرابی ها است


حجت اسلام والمسلمین علی معلمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی ایران را انتخابات و رای مردم دانست و افزود: اگر خواهان آبادانی جامعه برای خودمان و بچه هایمان هستیم ،باید سعی کنیم افراد صادق و سالم را انتخاب کنیم ،افرادی که به صداقت پایبند هستند و آلت دست قرار نمی گیرند.

امام جمعه شهرستان قائمشهربا تاکید بر این نکته که افراد طالب بهبود و اصلاح امور کشور باید انتخاب درست داشته باشند ، گفت : هر فردی به اندازه خودش می تواند وعده ها عمل شدنی و یا نشدنی دواطلبان مجلس یازدهم را بررسی کند و تشخیص بدهد.

معلمی افزود : این که وعده هایی داده شد و عمل نکردند پس رای نمی دهیم ،اندیشه درستی نیست ،چراکه نه تنها آینده را بهتر نمی کند ، بلکه بدتر می کند و به این معنی است که ما به همین سبک و شرائط موجود راضی هستیم و به تداوم بخشیدن آن کمک کردیم.

این عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت : اقتضا عقل و مسئولیت انسانی است تا اگر از وضعیت فعلی ناراضی هستیم ، پس به هوش بوده ، در انتخابات حضور جدی داشته باشیم تا بتوانیم فردی را که سلامت و صداقت دارد به مجلس بفرستیم.

معلمی فرهنگ انتخابات را در جامعه موضوع جدی دانست و گفت : آحاد مردم جامعه باید سطح هوشیاری را نسبت به تبلیغات بالا ببرند تا فریب نخورند ، البته این که هر داوط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور نیافتن و رای ندادن در انتخابات، دامن زدن به خرابی ها است

حضور نیافتن و رای ندادن در انتخابات، دامن زدن به خرابی ها است