مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 05:402020-02-20سياسي

مردم به خواننده و غذا رأی ندهند+فیلم


دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر هرمزگان گفت: خواهش جدی که از مردم دارم این است که در درجه اول حضور پررنگی در انتخابات داشته و در درجه دوم در انتخاب فرد اصلح دقت داشته باشند، - وابستگی های قبیله ای و فامیلی را کنار بگذارند و به خواننده و غذا و کارت شارژ رأی ندهند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن کریمی، دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان هرمزگان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: انتخابات در کشور و نظام جمهوری اسلامی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و رکن اساسی جمهوریت نظام و نشانه مردمی بودن نظام جمهوری اسلامی است، ازاین رو هرچه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد، اقتدار، قدرت و ثبات نظام درصحنه های بین المللی بیشتر می شود.

وی افزود: امروز دشمن تلاش دارد که ارتباط بین حکومت و مرم را کمرنگ کند، بنابراین اگر مردم می خواهند امنیت داخلی و خارجی کشور بیشتر شود لازم است در این انتخابات شرکت کنند، مشارکت مردم در انتخابات تضمین کننده امنیت کشور است.

توصیه اکید ما به مردم کشور و استان این است که مشارکتی حداکثری را در این انتخابات رقم بزنند.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر هرمزگان افزود: اکنون یکی از مشکلات این است که کاندیداها یکدیگر را تخریب می کنند که این امر موجب ناامیدی و بی اعتمادی در مردم می شود، همچنین دیده می شود ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم به خواننده و غذا رأی ندهند+فیلم

مردم به خواننده و غذا رأی ندهند+فیلم