مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 05:252020-02-20اقتصادي

افزایش 11 درصدی تردد وسایل نقلیه در راه های برون شهری ایلام


رییس پلیس راه استان از افزایش 11درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان طی سال جاری خبر داد.

- سرهنگ رضا همتی زاده در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از سامانه های تردد شمار، تردد وسایل نقلیه در جاده های برون شهری استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 11 درصد افزایش داشته است.

وی گفت: با وجود افزایش حجم ترافیک در محورهای مواصلاتی استان، با برنامه ریزی های مناسب پلیس راه استان، تردد در جاده ها ی استان روان و بدون مشکل در حال انجام است.

رییس پلیس راه استان ایلام تصریح کرد: تعداد 36 واحد گشتی محسوس و نامحسوس با استفاده از تجهیزات در اختیار به صورت فعال در جاده ها حضور داشته و رفتارهای ترافیکی رانندگان را رصد می کنند و با خاطیان برابر مقررات برخورد می کنند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در 10 ماهه اخیر سال جاری با استفاده از تمامی ظرفیت های این پلیس و با همکاری دستگاه های خدماتی و امدادرسان، دستگاه قضا و دستگاه های دخیل در امر تصادفات توانسته ایم با میزان کمترین کشته در بین تمامی استان ها رتبه برتر کشوری را کسب کنیم.

سرهنگ همتی زاده خاطرنشان کرد: با توجه به روزهای پایانی هفته و احتمال ترافیک در محورهای مواصلاتی استان از تمامی رانندگان تقاضا داریم با رعایت سرعت مطمئنه و به دور از ارتکاب هرگونه تخلف آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 11 درصدی تردد وسایل نقلیه در راه های برون شهری ایلام

افزایش 11 درصدی تردد وسایل نقلیه در راه های برون شهری ایلام