مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 05:202020-02-20بين الملل

مداخله گازی آمریکا در قالب کمک یک میلیارد دلاری


آمریکا قصد دارد یک میلیارد دلار کمک برای کشورهای مرکز و شرق اروپا به منظور کمک برای کاهش وابستگی آنها به نفت و گاز روسیه فراهم کرده و از تکمیل ساخت خط لوله نورد استریم 2 جلوگیری کند.

- آمریکا قصد دارد یک میلیارد دلار کمک برای کشورهای مرکز و شرق اروپا به منظور کمک برای کاهش وابستگی آنها به نفت و گاز روسیه فراهم کرده و از تکمیل ساخت خط لوله نورد استریم 2 جلوگیری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا در کنفرانس امنیتی مونیخ که اخیرا در آلمان برگزار شد، اظهار کرد: دولت آمریکا از طریق موسسه مالی IDFC و حمایت کنگره قصد دارد حداکثر یک میلیارد دلار فاینانس برای کشورهای اروپای شرقی و مرکزی فراهم کند.

نشریه هندلزبلات آلمان نوشت: لهستان و کشورهای حوزه دریای بالتیک که با ساخت خط لوله گازی نورد استریم 2 بین روسیه و آلمان مخالف هستند و تلاش می کنند وابستگی خود به انرژی روسیه را کاهش دهند، از جمله کشورهایی خواهند بود که از این کمک بهره می گیرند.

آمریکا همزمان با کمک به رشد سرمایه گذاری خصوصی در کشورهای اروپای شرقی و مرکزی، قصد دارد مانع از ساخت خط لوله گازی نورد استریم 2 شود و مدعی است که این پروژه به روسیه نفوذ سیاسی بیشتری روی مشتریان گازی اروپایی خواهد بخشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مداخله گازی آمریکا در قالب کمک یک میلیارد دلاری

مداخله گازی آمریکا در قالب کمک یک میلیارد دلاری