مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 05:062020-02-20سياسي

مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات، عظمت ایران را به نمایش بگذارند


طاهره چنگیز روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سرنوشت هر انسان و هر ملتی در گرو انتخابی است که در بزنگاه های مهم داشته است و انسان ها گریزی از انتخاب کردن و تصمیم بین گزینه ها ندارند.

وی با تاکید بر این که تصمیم به انتخاب نکردن به معنی انتخاب منفعل بودن است، تصریح کرد: چه بهتر است که در انتخابات پیش رو و در پاسخ به تهدیدهای ناجوانمردانه بیگانگان، بهترین گزینه یعنی امنیت و انسجام ملی را با مشارکت حداکثری برگزینیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با دعوت از همه اقشار مردم به ویژه دانشگاهیان برای مشارکت آگاهانه و هوشمندانه در انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهارداشت: از همه دانشجویان، استادان و پژوهشگران دعوت می کنم تا با حضور فعالانه خود در انتخابات، بار دیگر عظمت ملت ایران را به نمایش بگذارند.

چنگیز با بیان اینکه جامعه دانشگاهیان با حضور در انتخابات، نقش موثر خود در گسترش مردم سالاری دینی را به منصه ظهور می رسانند، اضافه کرد: دانشگاهیان، هوشیار هستند و شرایط حساس موجود را در داخل کشور و منطقه درک می کنند و می دانند که مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، دشمنان را مایوس خواهد کرد.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای تعیین 20 کرسی (به همراه نماینده ارامنه) روز جمعه دوم اسفند امسال همزمان با سراسر کشور در استان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات، عظمت ایران را به نمایش بگذارند

مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات، عظمت ایران را به نمایش بگذارند