مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 02:102020-02-19سياسي

کدام نامزدها در استان اصفهان به پویش «دیده بان شفافیت» پیوستند؟


از حدود یک ماه پیش دفتر استان اصفهان سازمان دیده بان شفافیت طراحی لازم جهت نقش آفرینی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را شروع کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سازمان مردم نهاد دیده بان شفافیت و عدالت با محوریت احمد توکلی فعالیت رسمی خود را از سال 1394 در کشور آغاز کرد؛ دفتر استان اصفهان نیز با محوریت نحوی در آن زمان مشغول به فعالیت شد و از حدود یک ماه پیش دفتر استان اصفهان طراحی لازم جهت نقش آفرینی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را شروع کرد.

در مرحله اول فراخوانی در مورد اعلام شفافیت آرا ، اعلام اموال و مشخص کردن میزان و  محل تامین هزینه های انتخابات از نامزدها  به عمل آمد که در آن زمان پانزده نامزد به این فراخوان پاسخ دادند؛ در مرحله دوم تعهدنامه مربوط به پویش مجلس شفاف و ضد فساد که توسط دفتر مرکزی تهیه شده بود ابلاغ ش و اولین نامزد اصفهان در دوازدهم بهمن ماه به این پویش پیوست و تا ساعت 22:30 چهارشنبه سی بهمن ماه چهل و سه نفر از نامزدهای استان اصفهان به این پویش پیوسته اند که در همین راستا اقدام به انجام مصاحبه با نامزدها توسط این سازمان شد.

در حوزه انتخابیه شهر اصفهان مهدی طغیانی، رضاعلی نوروزی، سید حمیدرضا طالقانی، مسعود نیک دستی، محمود معلمی، محمد یزدانیان، رسول بخشی، مجید اجل لوییان،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام نامزدها در استان اصفهان به پویش «دیده بان شفافیت» پیوستند؟

کدام نامزدها در استان اصفهان به پویش «دیده بان شفافیت» پیوستند؟