مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 23:152020-02-19سياسي

دعوت به حضور حداکثری در انتخابات مشارکت بیشتر آینده ای بهتر


در حالی که کمتر از 24 ساعت تا خلق حماسه دوم اسفند ماه فرصت باقی است، مردم استان تهران خود را آماده حضور پای صندوق های رأی در دومین روز از آخرین ماه زمستان می کنند.

ساعت 24 چهارشنبه 30 بهمن ماه تبلیغات نامزدهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به پایان رسید و طرفداران نامزدهای انتخابات از آن پس به تبلیغات دهان به دهان در محافل خصوصی خود روی آورده اند و ستادهای تبلیغاتی کاندیداهای استان تهران نیز از شب گذشته تعطیل شده است، اما فارغ از تبلیغات و نیز انتخاب کدام نامزد، آنچه مهم است حضور حداکثری مردم در انتخابات است، حضوری که مورد تاکید مقام معظم رهبری، مراجع عظام و تمام دلسوزان نظام و انقلاب اسلامی و افرادی که دل در گرو کشور دارند، قرار گرفته است.

دشمن قصد ایجاد فاصله بین ملت و انقلاب را دارد با سابقه ترین امام جمعه کشور و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین، نیز یکی از شخصیت هایی است، که بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید داشته است، وی که در این خصوص با خبرنگار مهر سخن می گفت، با مهم توصیف کردن شرکت در انتخابات اظهار داشت: حضور حداکثری پای صندوق های رأی برای کشور آبرو خواهد شد.

آیت اله سید مرتضی محمودی گلپایگانی به تلاش های دشمنان برای القا وجود فاصله بین مردم و نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان قصد ایجاد فاصله بین جوانا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت به حضور حداکثری در انتخابات مشارکت بیشتر آینده ای بهتر

دعوت به حضور حداکثری در انتخابات مشارکت بیشتر آینده ای بهتر