مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 20:002020-02-19اقتصادي

فعالان بخش خصوصی، نتایج پایش فضای کسب وکار را صحیح نمی دانند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: نتایج پایش فضای کسب وکارنباید صرفاً محدود به اعلام رتبه استان ها باشد، بلکه باید منجر به بهبود فضای کسب وکار و ارتقای شاخص های آن شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، علی جهانگیری در جلسه کارگروه پایش فضای کسب وکار استان که با حضور مدیر مرکز آمار و اطلاعات اقتصادی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران تشکیل شد، با اشاره به پایش فضای کسب وکار استان ها توسط اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، اظهار داشت: نتایج این پایش نباید صرفاً محدود به اعلام رتبه استان ها باشد، بلکه باید منجر به بهبود فضای کسب وکار و ارتقای شاخص های آن شود.

وی گفت: برخی از فعالان بخش خصوصی، نتایج پایش فضای کسب وکار را صحیح نمی دانند که نشان می دهد شاخص های مورد ارزیابی در این پایش باید دقیق تر و واقعی تر باشد.

وی با تأکید بر اینکه شاخص ها و نکات کلیدی این پایش به استان ها اعلام شود، افزود: این پایش باید منجر به بهبود فضای کسب وکار شود و بر این اساس انتظار داریم به همراه نتایج این پایش، توصیه های سیاستی و اجرایی نیز به استان ها اعلام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی همچنین در نظر گرفتن شرایط و ویژگی های استان ها در پایش فضای کسب وکار را ضروری دانست و تأکید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان بخش خصوصی، نتایج پایش فضای کسب وکار را صحیح نمی دانند

فعالان بخش خصوصی، نتایج پایش فضای کسب وکار را صحیح نمی دانند