مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 19:002020-02-19سياسي

رأی دادن در انتخابات عمل به وصیت حاج قاسم است


در فرصت باقی مانده افراد را برای رأی دادن ترغیب کنیم و اگر در این مسیر قدم بگذارید و پای کار انقلاب ایستادگی کنید شما به وصیت نامه شهید حاج قاسم سلیمانی عمل نموده اید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمدجواد نیک روش در کنگره بزرگداشت 135 شهید دانشجوی استان یزد و در جمع چند هزارنفری سلیمانی های دانشجو اظهار کرد: دانشجویان افسران جنگ نرم و میراث شهدای دانشجو هستند که امیدواریم این یادواره تجدید میثاقی باشد برای عزیزانی که مسیر پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی را با جان فشانی ها طی کردند.

رییس بسیج دانشجویی کشور افزود: در این محفل نورانی به نام شهدا و در ایام چهلم شهید سر افزار اسلام حاج قاسم سلیمانی که سیدالشهدای مقاومت است دقایقی پیرامون مقاومت و شهادت مطالبی را بیان خواهم کرد.

نیک روش تصریح کرد: اکنون توجه مردم بیش ازپیش به جایگاه شهادت جلب شده است و شهادت حاج قاسم با خلق حماسه باعث درخشانی مسیر مقاومت شد و پس از یک عمر مجاهدت و مقاومت، آن روی سکه مقاومت که شهادت است به جامعه نشان داده شد.

وی با اشاره به وظایف دانشجویان امروزی ادامه داد: شهیدان دانشجو در زمان انقلاب عرصه تکلیف را به خوبی شناختند و برای حل مسأله ملی که دفاع از مرزها و ارزش های اسلامی بود از کلاس درس و دانشگاه گذشتند و به دانشگاه جبهه مهاجرت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رأی دادن در انتخابات عمل به وصیت حاج قاسم است

رأی دادن در انتخابات عمل به وصیت حاج قاسم است