مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 18:152020-02-19سياسي

حراست از سرمایه های اجتماعی در گرو حضور پای صندوق های رأی است


رییس بسیج دانشجویی کشور با بیان این که مقاومت، جوهره و رمز پیروزی در گام اول و دوم انقلاب است، گفت: با تشییع پیکر شهید سلیمانی، سرمایه اجتماعی دیگری برای ملت ایران خلق شد که حفظ آن در گرو حضور پای صندوق های رأی است.

- ایسنا/یزد رییس بسیج دانشجویی کشور با بیان این که مقاومت، جوهره و رمز پیروزی در گام اول و دوم انقلاب است، گفت: با تشییع پیکر شهید سلیمانی، سرمایه اجتماعی دیگری برای ملت ایران خلق شد که حفظ آن در گرو حضور پای صندوق های رأی است.

محمدجواد نیک روش شب گذشته 29 بهمن در اجلاسیه مرکزی کنگره شهدای دانشجوی استان یزد و اجتماع 3000 نفره سلیمانی ها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی اظهار کرد: حماسه ای که در تشییع شهید سیمانی خلق شد به عنوان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: مسیری که شهید سلیمانی در نقطه پایان او اینگونه درخشید، مسیر مقاومت بود و اساسا شهادت نقطه پایانی یک عمر، مقاومت و مجاهدت است.

رییس بسیج دانشجویی کشور، گفت: امروز که در طلیعه گام دوم انقلاب اسلامی هستیم با تحقق نظریه نظام انقلابی از رهیافت پاسخ به مسائل مردم و کشور انقلاب اسلامی، کارآمدی نظام می توانیم بیش از پیش حلاوت آن به کام مردم خواهد نشست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حراست از سرمایه های اجتماعی در گرو حضور پای صندوق های رأی است

حراست از سرمایه های اجتماعی در گرو حضور پای صندوق های رأی است