مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 17:352020-02-19سياسي

امام جمعه شهرکرد: حضور گسترده در انتخابات تهدیدات دشمنان را خنثی می کند


حجت الاسلام محمدعلی نکونام شامگاه چهارشنبه در دهمین شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در سال جاری تاکید کرد: مردم با حضور دوباره خود در پای صندوق های رای ثابت می کنند، توطئه ها، تحریم ها، تهدیدها و تحریم اقتصادی،آنان را برای حمایت از نظام اسلامی مایوس نکرده است.

وی افزود: مقام معظم رهبری نیز بر حضور مردم در انتخابات تاکید فراوان دارند.

نکونام تصریح کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات حکم شرعی دارد و هر شخصی در هر جایگاهی مکلف به حضور پای صندوق های رای است.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: امید است دوم اسفند امسال، روزی پررنگ و حماسه آفرین برای تاریخ نظام اسلامی باشد.

وی، در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شهرکرد به عنوان مرکز چهارمحال و بختیاری شهری توریست پذیر است، به همین منظور فضای شهری مرکز استان باید توریست پسند، زیبا و پرجاذبه باشد.

نکونام، ترویج فرهنگ دانش بنیان در جامعه را ضروری دانست و افزود: این مهم از مطالبات جدی مقام معظم رهبری است که در بیانیه گام دوم انقلاب مورد توجه قرار گرفته است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: در همین راستا باید گفتمان حاکم بر جامعه ، عبور از اقتصاد نفتی به اقتصاد دانش بنیان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شهرکرد: حضور گسترده در انتخابات تهدیدات دشمنان را خنثی می کند

امام جمعه شهرکرد: حضور گسترده در انتخابات تهدیدات دشمنان را خنثی می کند