مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 17:252020-02-19ورزشي

سرویس و دفاع خوب سبب پیروزی شهرداری گنبد در مقابل ورامین شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایرنا، عظیم جزیده چهارشنبه شب پس از پیروزی تیمش برابر شهرداری ورامین به خبرنگاران گفت: بازی بسیار خوبی بود و تیم شهرداری گنبدکاووس با یک برنامه ریزی خوب و تاکتیک مناسب که در چند روز گذشته روی آن کار کرده بودیم، موفق به برد صدرنشین لیگ برتر شد.

وی افزود: تیم شهرداری گنبد در بازی امشب در دفاع و سرویس بسیار عالی کار کرد و همین عامل در کنار روحیه بالای بازیکنان، سبب شکست تیم شهرداری ورامین و کسب سه امتیاز ارزشمند بازی برای ما شد.

جزیده با تبریک این پیروزی به بازیکنان و مردم خوب گنبدکاووس، اضافه کرد: امروز بازیکنان با بضاعتی که داشتند خوب بازی کردند و از تماشاگران فهیم شهرمان که بسیار خوب و پرشور تیم را تشویق کردند، تشکر کرده، این بُرد را به آنها تقدیم می کنم و امیدوارم در بازی های باقی مانده هم مثل امروز حضور یابند و فقط تیم را تشویق کنند.

وی تصریح کرد: ما در گیم اول خوب بازی کردیم و می توانستیم برنده آن گیم شویم اما در امتیازهای آخر تمرکز تیم به هم ریخت اما با این وجود در گیم های بعدی به بازی برگشتیم و خدای شکر موفق به پیروزی در این بازی بسیار سخت شدیم.

محمد عمده غیاثی سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین هم در سخنانی کوتاه با تبریک پیرورزی تیم شهرداری گنبدکاووس، گفت: بازی بسیار خوبی بود و ما تحت تاثیر تماشاگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرویس و دفاع خوب سبب پیروزی شهرداری گنبد در مقابل ورامین شد

سرویس و دفاع خوب سبب پیروزی شهرداری گنبد در مقابل ورامین شد