مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 17:152020-02-19ورزشي

بُرد شیرین شهرداری گنبدکاووس مقابل صدرنشین لیگ برتر والیبال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایرنا، در مسابقه این دو تیم که عصر چهارشنبه در سالن مملو از تماشاگر المپیک شهر گنبدکاووس برگزار شد، شاگردان عظیم جزیده در یک بازی خوب و حساب شده، موفق به شکست صدرنشین مسابقات لیگ برتر شدند و سه امتیاز شیرین این دیدار خانگی را به دست آوردند.

بازیکنان تیم شهرداری گنبدکاووس در گیم نخست این مسابقه باوجود عقب افتادن سه امتیاز در ابتدای بازی از میهمان خود که تا امتیاز 16 این فاصله ادامه داشت، موفق شدند با بازی خوب خود در امیتاز 17 با حریف مساوی شده و در حالی که امتیازهای دو تیم برابر پیش می رفت، در نهایت تیم شهرداری ورامین توانست این گیم را با نتیجه 27 بر 25 به سود خود تمام کند.

در گیم دوم اما گنبدی ها با حمایت پرشور تماشاگران، بازی خوب خود در گیم اول را ادامه دادند و موفق شدند چند امتیاز از حریف پیش افتاده و با حفظ این فاصله و افزایش آن، درنهایت این گیم را با حساب 25 بر 17 به سود خود به پایان ببرند تا هر دو تیم در گیم شماری برابر شوند.

در گیم سوم این بازی، تیم شهرداری ورامین با بازی خوب خود چند امتیاز از گنبدی ها جلو افتاد اما تیم میزبان به بازی برگشت و در امیتاز 9 دو تیم برابر شدند و در ادامه تیم میزبان به امتیاز 16 رسید که در این امتیاز بازیکن شماره هشت ورامین و در ادامه کادر فنی آن نسبت به تصمیم داور اعتراض کردند و داو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بُرد شیرین شهرداری گنبدکاووس مقابل صدرنشین لیگ برتر والیبال

بُرد شیرین شهرداری گنبدکاووس مقابل صدرنشین لیگ برتر والیبال