مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 17:102020-02-19سياسي

اصلاح معضلات فرهنگی با تامین بودجه مورد نیاز امکان پذیر است


سه نامزد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در بجنورد در چهارمین روز از برگزاری مناظرات انتخاباتی در دانشگاه بجنورد با یکدیگر به مناظره پرداختند.

- درچهارمین روز از برگزاری مناظرات نامزدهای انتخاباتی: در بجنورد مطرح شد: اصلاح معضلات فرهنگی با تامین بودجه مورد نیاز امکان پذیر است ایسنا/خراسان شمالی سه نامزد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در بجنورد در چهارمین روز از برگزاری مناظرات انتخاباتی در دانشگاه بجنورد با یکدیگر به مناظره پرداختند.

محمد ضمیریان یکی از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در این مناظره انتخاباتی در خصوص معضلات فرهنگی، گفت: تامین نکردن بودجه مورد نیاز جزء بزرگترین معضل ما در بحث فرهنگی جامعه است، اما مهم تر از آن ضعف نظام آموزش و پرورش است که به نظر من مقصر اصلی آن سازمان برنامه و بودجه است.

وی افزود: متاسفانه امروزه یک اختلاف کلان بین رشته های دانشگاهی وجود دارد، که با توجه به آمار، این اختلاف در کشور ما بیش از 10 برابر و در کشور های توسعه یافته کم تر از یک و نیم برابر است.

ضمیریان تصریح کرد: از جمله این اختلافات نگاه مالی به رشته ها است که در صورت بر طرف کردن آن دیگر نخبگان دانش آموزی ما به خاطر پول و در آمد رشته را انتخاب نخواهند کرد و با علاقه تصمیم می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح معضلات فرهنگی با تامین بودجه مورد نیاز امکان پذیر است

اصلاح معضلات فرهنگی با تامین بودجه مورد نیاز امکان پذیر است