مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 17:062020-02-19اقتصادي

ظرفیت کاری پیمانکاران عمرانی آذربایجان غربی 41 هزار میلیارد تومان است


فرهاد مداح علی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در حال حاضر بیش از 2 هزار و 500 پیمانکار طرح های عمرانی در استان وجود دارد که از این تعداد، یک هزار و 700 پیمانکار دارای مجوز بوده و رتبه بندی شده است.

وی اضافه کرد: این پیمانکاران در حوزه های آب، برق، راه، فاضلاب، ساختمان و گاز فعالیت دارند.

وی بیان کرد: البته از کل ظرفیت این پیمانکاران در آذربایجان غربی استفاده نمی شود و بخش عمده ای از آنان که شامل حدود 70 درصد این قشر می شود، در حال حاضر بدون کار عمرانی فعال هستند.

رییس هیات مدیره انجمن پیمانکاران عمرانی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه ظرفیت طرح های عمرانی استانی بسیار کم بوده و نمی تواند کل پیمانکاران استانی را تحت پوشش قرار دهد، ادامه داد: در طرح های ملی که از سوی وزارت خانه های مختلف از جمله نیرو و راه و شهرسازی دراستان اجرا می شود، هم از ظرفیت پیمانکاران استانی استفاده نمی شود.

مداح علی یکی از مهمترین مشکلات پیمانکاران استانی را کم توجهی دستگاه های اجرایی استانی برای استفاده از ظرفیت پیمانکاران بومی عنوان کرد و گفت: برای اجرایی شدن این امر، باید علاوه بر تغییر قوانین مربوط به استفاده از پیمانکاران و توجه به ظرفیت های بومی و تجربیات پیمانکاران مجرب، باید مناقصه ها نیز با معیارهای مختلف علاوه بر قیمت انجام گیرد که ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت کاری پیمانکاران عمرانی آذربایجان غربی 41 هزار میلیارد تومان است

ظرفیت کاری پیمانکاران عمرانی آذربایجان غربی 41 هزار میلیارد تومان است