مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 16:252020-02-19سياسي

کشاورزی سنتی کاشمر در برابر تغییر اقلیم دوام نمی آورد


کشاورزی در منطقه ترشیز همچنان به صورت سنتی است و در تلاطم رویدادها و حوادثی مانند تغییر اقلیم، خشکسالی و سیلاب ها دوام نمی آورد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس مرکز آموزش عالی کاشمر گفت: کشاورزی در منطقه ترشیز همچنان به صورت سنتی است و در تلاطم رویدادها و حوادثی مانند تغییر اقلیم، خشکسالی و سیلاب ها دوام نمی آورد.

هادی معماریان روز چهارشنبه 30 بهمن ماه در جلسه هم اندیشی برگزاری اولین استارتاپ در منطقه ترشیز عنوان کرد: با برگزاری همایش‎هایی که توسط این مرکز در سال های اخیر برگزار شده بسیاری از سرمایه‎گذاران به سمت منطقه ترشیز گسیل شدند لذا تلاش کرده‎ایم؛ منطقه را به سرمایه گذاران بشناسانیم تا از یک اقتصاد تک بعدی مبتنی بر کشاورزی سنتی رها شود.

وی ادامه داد: کشاورزی در منطقه ترشیز همچنان به صورت سنتی است و در تلاطم رویدادها و حوادثی مانند تغییر اقلیم، خشکسالی و سیلاب ها دوام نمی آورد به همین دلیل باید کاری کرد تا درآمد مردم منطقه را بر مسائل دیگری هم متمرکز کنیم.

افراد خلاق بسیاری در منطقه داریم ولی حامی ندارند، بنابراین تلاش می‎شود در سال آینده تعداد واحدهای نو آور مستقر در مرکز نوآوری و شتاب دهی ترشیز را از 3 واحد به 7 واحد برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزی سنتی کاشمر در برابر تغییر اقلیم دوام نمی آورد

کشاورزی سنتی کاشمر در برابر تغییر اقلیم دوام نمی آورد