مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 15:552020-02-19سياسي

150 شعبه آرای مردم قائن و زیرکوه را جمع آوری می کنند


محمد کریمی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در مجموع شهرستان قائن و زیرکوه 150 شعبه آرا مردم را در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اخذ خواهند کرد.

فرماندار قائن بیان کرد: از این تعداد شعبه اخذ رأی تعداد 106 شعبه در شهرستان قائن و 44 شعبه نیز در شهرستان زیرکوه خواهد بود.

وی ادامه داد: از مجموع 106 شعبه اخذ رأی قائن 45 شعبه شهری و 61 شعبه روستایی و از مجموع 44 شعبه شهرستان زیرکوه نیز تعداد 7 شعبه شهری و 37 شعبه روستایی است که امیدواریم این تعداد شعب در نظر گرفته شده موجب شود تا مردم با آرامش خاطر به نامزد مد نظر رأی دهند.

فرماندار قائن با بیان اینکه 14 نامزد برای حوزه انتخابیه قائن و زیرکوه تأیید صلاحیت شده بودند، گفت: در نهایت سه نفر از ادامه رقابت ها انصراف داده و اکنون 11 نفر برای نمایندگی مردم قائن و زیرکوه در مجلس رقابت می کنند.

کریمی با اشاره به اینکه از جمله برنامه های فرمانداری قائن بحث آموزش به عوامل اجرایی انتخابات بوده است، اظهار کرد: در مجموع در حوزه انتخابیه شهرستان قائن و زیرکوه دو هزار و 800 نفر عوامل اجرایی و نظارتی بحث انتخابات را پیگیری می کنند.

وی با تأکید بر اینکه تاکنون تخلف خاص و ویژه ای در حوزه انتخابیه قائن و زیرکوه رخ نداده است، یادآور شد: امیدواریم طبق روال همیشه مردم خراسان جنوبی با شکوه هرچه تمام تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 شعبه آرای مردم قائن و زیرکوه را جمع آوری می کنند

150 شعبه آرای مردم قائن و زیرکوه را جمع آوری می کنند