مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 15:502020-02-19سياسي

دهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در سال 98 برگزار شد


دهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در سال 98 عصر امروز در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد و موضوعاتی نظیر مشارکت در انتخابات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، دهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در سال 98 عصر امروز در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

دوم اسفند پایان آبرومندانه اتفاقات اخیر کشور است در ابتدای جلسه حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام گفت: در ماه های اخیر اتفاقات مهمی را پشت سر گذاشتیم که هرکدام به نوبه خود اثرگذار، سازنده و استحکام بخش پایه های انقلاب بوده است.

وی ادامه داد: حضور پرشور در انتخابات دوم اسفندماه پایانی آبرومندانه و کلیدی بر تمام اتفاقات اخیر است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی22 بهمن، تشییع سردار سلیمانی و امثال آن توصیح داد: در تحلیل کمیت این حضورهای میدانی می توان دست برد اما در انتخابات حضور تک تک مردم به شمارش می آید و کسی نمی تواند خدشه ای در آن وارد کند.

نکونام مشارکت در انتخابات را نشانه پشتوانه مردمی نظام عنوان کرد و افزود: مردم با حضور حداکثری در انتخابات نشان می هند که مشکلات اقتصادی آنان را عقب نرانده و تحریم ها اثر نکرده است و در مقابل حضور کمرنگ مردم دشمن را برای ادامه دشمنی جری تر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در سال 98 برگزار شد

دهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در سال 98 برگزار شد