مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 15:102020-02-19اقتصادي

پرداخت 600 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی روستایی در بوشهر


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر از پرداخت 600 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی مددجویان روستایی استان بوشهر در یک سال گذشته با همکاری چهار بانک خبر داد.

- بوشهر- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر از پرداخت 600 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی مددجویان روستایی استان بوشهر در یک سال گذشته با همکاری چهار بانک خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد لطفی عصر چهارشنبه در افتتاح نخستین کارگاه تولیدی چندمنظوره صنایع دستی ویژه مددجویان کمیته امداد اظهار داشت: 60 درصد جامعه مورد هدف در کمیته امداد زنان سرپرست خانواده یا فرزندان دختر آنان است که در حوزه کاری کمیته امداد فعالیت می کنند.

وی از ایجاد هزار و 240 شغل مربوط به زنان سرپرست خانوار و دختران مددجو کمیته امداد بوشهر خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون سه هزار شغال ویژه مددجویان کمیته امداد ایجادشده که هزار و 240 شغل آن مربوط به زنان سرپرست خانوار و دختران مددجو است.

لطفی بابیان اینکه بسیاری از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته مداد مستمری دریافت نمی کنند تصریح کرد: بسیاری از زنان که اکنون سرپرست خانوار هستند به سبب بروز برخی از حوادث وارد این عرصه شدند و از فضای توانمندسازی کمیته امداد برای اشتغال استفاده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 600 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی روستایی در بوشهر

پرداخت 600 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی روستایی در بوشهر