مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 15:052020-02-19حوادث

دستگیری باند 4 نفره سارقان داخل خودرو


رییس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت از انهدام و دستگیری باند 4 نفره سرقت داخل خودرو با بیش از 250 فقره سرقت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ کارآگاه کامیار چهری در تشریح خبر اظهار کرد: بیست و هشتم آذر ماه سال جاری پرونده ای به دادخواهی یکی از شهروندان مبنی بر سرقت محتویات داخل خودرو توسط کلانتری 106 نامجو جهت رسیدگی تخصصی به پایگاه سوم پلیس آگاهی ارسال شد.

وی افزود: مفاد پرونده حاکی از آن بود که شاکی لوله کش ساختمان است و سارقان حوالی ساعت 9 شب بیست و هفتم آذر ماه وقتی وی خودروی پرایدش را در خیابان سهروردی برای انجام کاری پارک می نماید اقدام به ربودن اموال داخل خودروی ایشان که شامل لوازم و تجهیزات لوله کشی ساختمان بوده با شیوه و شگرد صندوق زنی از خودروی مالباخته کرده است.

رییس پایگاه سوم پلیس آگاهی فاتب گفت: پرونده جهت رسیدگی تخصصی به تیم مبارزه با سرقت داخل خودرو پایگاه سوم پلیس آگاهی ارجاع که کارآگاهان در گام اول تحقیقات با بررسی فیلم های ضبط شده توسط دوربین های مداربسته اطراف محل سرقت متوجه می شوند سارقان به صورت 2 نفره با خودرو تاکسی زرد رنگ اقدام به سرقت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه با هماهنگی قضایی و دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای ناحیه 6 تهران مالک خودرو به پایگاه سوم احضار و اعلام داشت در تاریخ فوق به علت فوت یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری باند 4 نفره سارقان داخل خودرو

دستگیری باند 4 نفره سارقان داخل خودرو