مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 13:252020-02-19سياسي

شورای شهر مشهد همگان را به مشارکت در انتخابات فراخواند


در این پیام که روز چهارشنبه منتشر شد آمده : پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد با گرامیداشت اربعین سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نماد انسجام و وحدت ملی، بارها بر لزوم وحدت، هم افزایی و همگرایی همه جریانها، گروهها و جناحهای سیاسی برای اصلاح امور، رفع نارساییها، بهبود شرایط زندگی مردم و ارتقای شاخصهای کیفی جامعه تأکید داشته و همواره منش و سیاست خود را بر همین اصل استوار ساخته است.

با وجود همه مشکلات و تنگناهای موجود، این مهم در نیمه ابتدایی دوره فعالیت شورای پنجم شهر مشهد به شکل کامل اجرا شده که حاصل آن نیز پیشبرد اهداف مدیریت شهری مشهد برای ارتقای سطح کیفی خدمت رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور امام نور و رحمت حضرت امام رضا(ع) و همچنین افزایش اعتبار و جایگاه نخستین کلانشهر مذهبی جهان تشیع در منطقه شده است.

در ادامه پیام اعضای شورای اسلامی شهر مشهد افزوده شده: ما بر این باوریم که اختلاف سلیقه ها و اختلاف نظرهای سیاسی یا فرهنگی نمی تواند و نباید مانع خدمت به مردم و پیشرفت در اهداف عالیه نظام باشد.

مدل کوچک تعامل شورای اسلامی شهر مشهد با نمایندگان این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و سایر نهادهای حاکمیتی ظرفر دو سال اخیر نشان داد که باوجود اختلافات دو گروه در مبانی و تفکرات سیاسی، می توان در راه اصلاح امور و بهبود ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای شهر مشهد همگان را به مشارکت در انتخابات فراخواند

شورای شهر مشهد همگان را به مشارکت در انتخابات فراخواند