مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 11:452020-02-19اجتماعي

تاکید بر تامین حق آبه تالاب ها و رودخانه های در معرض خطر


کارگاه دو روزه مشارکتی و مشورتی تدوین برنامه مدیریت جامع زیست بومی رودخانه جاجرود در اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کارگاه دو روزه مشارکتی و مشورتی تدوین برنامه مدیریت جامع زیست بومی رودخانه جاجرود صبح امروز با حضور سعید محمودی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران و نمایندگان دستگاه های مرتبط در محل سالن جلسات اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران برگزار شد.

سعید محمودی در این کارگاه با اشاره به اینکه سازمان حفاظت محیط زیست تدوین برنامه مدیریت جامع زیست بومی اکوسیستم های آبی کشور را بر اساس وظایف و تکالیف قانونی برنامه های توسعه پنجم، ششم و سایر قوانین مرتبط در دستور کار خود دارد، افزود: تاکنون برنامه مدیریت جامع تعدادی از اکوسیستم های آبی کشور بر اساس رویکرد زیست بومی و مشارکت کلیه ذینفعان دولتی و غیردولتی، تهیه و با استقرار ساختارهای بین بخشی فرآیند اجرای آنها آغاز شده است.

وی با بیان اینکه حوضه آبخیز رودخانه جاجرود از سرشاخه های آن واقع در شهرستان شمیرانات آغاز و تا پایین دست سد ماملو را شامل می شود، گفت: این حوضه آبخیز از لحاظ اکولوژیکی و تأمین منابع آب شرب منطقه از طریق سدهای احداث شده لتیان و ماملو از اهمیت و حساسیت ویژه ای برخوردار است و تدوین و ابلاغ مصوبات شورای عالی امنیت مل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر تامین حق آبه تالاب ها و رودخانه های در معرض خطر

تاکید بر تامین حق آبه تالاب ها و رودخانه های در معرض خطر