مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 11:062020-02-19سياسي

نقش موثر زنان در افزایش مشارکت حداکثری پای صندوق های رای


با شروع تبلیغات انتخاباتی در استان، اقشار مختلف جامعه از مردان و زنان و پیران و جوانان به میدان آمده و هریک برای نامزدها و داوطلبان مورد نظر خود تبلیغ می کنند.

در استان قزوین 136 داوطلب برای سه حوزه انتخابیه بویین زهرا و آوج، تاکستان و قزوین، البرز و آبیک تایید صلاحیت شده اند که از این تعداد 12 داوطلب از بانوان هستند.

حضور این تعداد از بانوان استان در انتخابات پیش رو نشان دهنده نقش موثر بانوان در تعیین سرنوشت آینده استان و کشور و میزان علاقه مندی آنها برای حضور در مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی کشور است.

از سوی دیگر این بانوان، علاوه بر حضور موثر در انتخابات، نقش موثری در تحریک و تهییج اعضای خانواده برای حضور در پای صندوق های رای دارند و با القای افکار و اندیشه های خود می توانند عزم اعضای خانواده را برای حضور پررنگ تر در روز انتخابات جزم نمایند.

خبرگزاری ایرنا استان قزوین با توجه به انتخابات مجلس شورای اسلامی با برخی از زنان فعال سیاسی و اجتماعی قزوین گفت و گو کرده و نظر آنان را در خصوص ایجاد فضای تعامل و تعقل به عنوان رسالت زن انقلابی در بنیان خانواده جویا شده است.

به اعتقاد این افراد زنان می توانند با حضور خود در انتخابات زمینه و بستر حضور پرشور خانواده را نیز فراهم کنند، موضوعی که نباید از دید دست اندرکاران انتخابات در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش موثر زنان در افزایش مشارکت حداکثری پای صندوق های رای

نقش موثر زنان در افزایش مشارکت حداکثری پای صندوق های رای