مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 11:062020-02-19سياسي

125 مورد تخلف انتخاباتی در آذربایجان غربی احصا شد


علی مصطفوی روز چهارشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه هیات های اجرایی و نظارت امین مردم در انتخابات هستند، افزود: پس از رسیدگی به این تخلف ها برخی از اعضای هیات اجرایی در 2 شهرستان به دلیل برخی شائبه ها در خصوص جانبداری از نامزدها تغییر کرده اند.

وی با اشاره جوسازی ها و گمانه زنی ها در خصوص تایید صلاحیت تعداد دیگری از نامزدها در فضای مجازی، ادامه داد: لیست کاندیداهای مورد تایید در آذربایجان غربی تغییر نکرده و کسی به این لیست اضافه نشده است.

وی تمکین به قانون را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: قانونمداری در انتخابات اصل اساسی است و باید این امر سرلوحه تمام امور قرار گیرد و مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه امدادگران هلال احمر در حالت آماده باش قرار دارند تا در صورت نیاز صندوق اخذ رای را به مناطق سخت گذر منتقل کنند، بیان کرد: همچنین یک فروند بالگرد با هماهنگی های صورت گرفته از روز پنج شنبه در استان مستقر خواهد شد تا در صورت نیاز مورد استفاده قرار گیرد.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی گفت: امنیت نیز ضامن سلامت انتخابات است و در سایه تلاش نیروهای نظام، انتظامی و امنیتی تاکنون هیچ مشکلی در این خصوص گزارش نشده است و آذربایجان غربی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

125 مورد تخلف انتخاباتی در آذربایجان غربی احصا شد

125 مورد تخلف انتخاباتی در آذربایجان غربی احصا شد