مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 10:202020-02-19اقتصادي

رونمایی از 4 خودرو در حیاط پاستور توسط روحانی با 90 درصد داخلی سازی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران گفت: در برنامه های صنعت خودرو اقداماتی را پیگیری می کنیم که یکی از آن ها خروج خودرو های قدیمی و پرمصرف است ضمن اینکه بنا داریم خودرو .

- وزیر صمت با بیان اینکه امروز در حیاط هیات دولت 4 خودرو با 90 درصد داخلی سازی توسط رییس جمهور رونمایی شد، گفت: خودروسازان می توانند پیش فروش های این خودرو ها را آغاز کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران گفت: در برنامه های صنعت خودرو اقداماتی را پیگیری می کنیم که یکی از آن ها خروج خودرو های قدیمی و پرمصرف است ضمن اینکه بنا داریم خودرو های جدید را هم به بازار داشته باشیم.

وی افزود: ذیل برنامه مذکور 4 خودروی سواری را برای ارائه به بازار در نظر گرفته ایم که 3 خودرو سواری بوده و یک سواری هم نیم شاسی.

وزیر صمت اظهار داشت: امروز رونمایی از این خودرو ها توسط رییس جمهور و معاون اول صورت خواهد گرفت و آن ها از این خودرو ها بازدید کردند.

رحمانی گفت: یکی از این خودرو ها دنا با گیربکس اتوماتیک بود که خط تولید آن در دهه فجر افتتاح شده و به مرحله بهره برداری رسید، اما 3 خودروی دیگر که امروز در حیاط هیأت دولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 4 خودرو در حیاط پاستور توسط روحانی با 90 درصد داخلی سازی

رونمایی از 4 خودرو در حیاط پاستور توسط روحانی با 90 درصد داخلی سازی