مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 10:202020-02-19حوادث

محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران


رییس پلیس راه مازندران از محدودیت های ترافیکی از ساعت 12 ظهر امروز تا ساعت 6 صبح روز شنبه 3 اسفند ماه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

- ایسنا/مازندران رییس پلیس راه مازندران از محدودیت های ترافیکی از ساعت 12 ظهر امروز تا ساعت 6 صبح روز شنبه 3 اسفند ماه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، علیرضا قدمی در تشریح این خبر گفت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت های ترافیکی از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 30 بهمن ماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 3 اسفندماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

وی تصریح کرد: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جزء موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا ساعت 6 صبح روز شنبه 3 اسفند ماه از محورهای کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

رییس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس خاطرنشان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 3 بعد از ظهر تا ساعت 23 روز جمعه 2 اسفندماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 6 بعد ازظهر تا ساعت 23 همان روز از مرزن آباد به سم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران