مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 10:202020-02-19سياسي

تسهیل مسیر کسب مجوز ساخت وساز مربوط به رونق تولید در استان تهران


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با تاکید بر کاهش بروکراسی اداری گفت: دستگاه های استان تهران باید مسیر کسب مجوز ساخت و ساز مربوط به رونق تولید را تسهیل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد تقی زاده پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه کمیته امور زیربنایی استان تهران اظهار داشت: رعایت قوانین حداقل انتظار در نظام برنامه ریزی است و در زمینه ساخت و ساز نیز مهمترین اسناد مورد وثوق قانون تقسیمات کشوری و منع ساخت و ساز مصوب سال 84 کشور است.

تقی زاده گفت: قانون به صراحت اعلام کرده است که محدوده شهرها نباید از حریم شهرستان ها عدول کند، اما در واقعیت برای شهر و استان تهران این موضوع صدق نمی کند و از همین رو راه حل مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز و گسترش شهر، در پایتخت این اسناد نیست و موضوع را حادتر می کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به ضرورت جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز با اشاره به موارد خارج از حریم در شهرستان های رباط کریم، ورامین، ری، شمیرانات و فیروزکوه اظهار داشت: حریم شهرها برای توسعه آتی شهرها در نظر گرفته شده، مگر اینکه بر اساس طرح های توسعه عمران شهری همچون طرح جامع برخی فعالیت ها در حریم شهر مستقر شوند ضمن اینکه قطعاً جلوگیری از ساخت و سازها در حریم شهرها و خارج از حریم در دستور کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل مسیر کسب مجوز ساخت وساز مربوط به رونق تولید در استان تهران

تسهیل مسیر کسب مجوز ساخت وساز مربوط به رونق تولید در استان تهران