مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 10:052020-02-19سياسي

حضور مردم پای صندوق های رای، دشمنان را از بسیاری از توطئه ها مایوس می کند


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: حضور پرشور مردم پای صندوق های رای، دشمنان را از بسیاری از توطئه ها مایوس و ناامید می کند.

- ایسنا/قم عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: حضور پرشور مردم پای صندوق های رای، دشمنان را از بسیاری از توطئه ها مایوس و ناامید می کند.

آیت الله حسن ممدوحی در گفتگو با ایسنا با بیان اینکه انتخابات، حماسه ای سیاسی و ضامن امنیت کشور است عنوان کرد: ملت ایران، بار دیگر اقتدار و قدرت خود را به جهانیان ثابت می کنند و حماسه ای بزرگ خلق خواهند کرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: حضور پرشور مردم پای صندوق های رای، دشمنان را از بسیاری از توطئه ها مایوس و ناامید می کند.

وی تصریح کرد: مردم با بصیرت ایران، با انتخاب افراد مومن، دلسوز، اصلح و کاردان، مصلحت کشور را به بهترین شکل رقم می زنند و موجب ناکامی دشمنان، در هجمه ها و تبلیغات شوم شان می شوند.

آیت الله ممدوحی بیان کرد: اگر انتخاب ها آگاهانه و با بصیرت باشد، مجلسی قوی و مقتدر شکل می گیرد و ما امیدواریم ملت ایران با پیروی از بیانات و توصیه های رهبری، نقش خود را در این انتخابات مهم و سرنوشت ساز ایفا کنند.

وی خاطرنشان کرد: حضور در انتخابات، تکلیفی شرعی و انقلابی است و باید مردم نمایندگانی انتخاب کنند که در فکر حل مشکلات مردم و خدمت به کشور و نظام اسلامی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مردم پای صندوق های رای، دشمنان را از بسیاری از توطئه ها مایوس می کند

حضور مردم پای صندوق های رای، دشمنان را از بسیاری از توطئه ها مایوس می کند