مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 10:002020-02-19ورزشي

ژیمناستیک ایران در انتظار سهیمه المپیک/ وعده 50 میلیونی خانم رییس


رقابت های کسب سهمیه المپیک در رشته ژیمناستیک از فردا آغاز می شود که ورزشکاران ایران بعد از کش و قوس های فراوان بالاخره به ملبورن رفتند تا بتوانند امتیازات لازم برای کسب سهمیه المپیک را به دست آورند.

- رقابت های کسب سهمیه المپیک در رشته ژیمناستیک از فردا آغاز می شود که ورزشکاران ایران بعد از کش و قوس های فراوان بالاخره به ملبورن رفتند تا بتوانند امتیازات لازم برای کسب سهمیه المپیک را به دست آورند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بعد از کش و قوس های فراوان در خصوص صادر شدن روادید ملی پوشان ژیمناستیک ایران، بالاخره تیم ملی ایران توانست با درخواست و پیگیری کمیته ملی المپیک خود را به یکی از مسابقات انتخابی المپیک که امتیاز آن برای ورزشکاران مهم است برساند.

تیم ملی ژیمناستیک به ملبورن رسید بالاخره بعد از صدور ویزا تیم ملی ژیمناستیک ایران برای شرکت در جام جهانی عازم استرالیا شد و ظهر دوشنبه 28 بهمن ماه به ملبورن رسید.

اعضای تیم ملی ژیمناستیک را سعید رضا کیخا، عبدالله جامعی و مهدی احمدی کهنی تشکیل می دهند و هدایت این تیم بر عهده رضا خیرخواه است.

وعده خانم رییس به ملی پوشان: سهمیه بگیرید 50 میلیون دریافت کنید! رییس فدراسیون ژیمناستیک ایران گفته هر ملی پوش ژیمناستیک که سهمیه المپیک کسب کند پاداش 50 میلیون تومانی دریافت خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژیمناستیک ایران در انتظار سهیمه المپیک/ وعده 50 میلیونی خانم رییس

ژیمناستیک ایران در انتظار سهیمه المپیک/ وعده 50 میلیونی خانم رییس