مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 09:162020-02-19پزشكي

کنگره بین المللی جراحی های غیرتهاجمی در اهواز آغاز به کار کرد


پانزدهمین کنگره بین المللی جراحی های غیرتهاجمی با حضور مهمانانی از دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور و همچنین مهمانانی از دیگر کشورها، امروز (30 بهمن ماه) در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز آغاز به کار کرد.

- ایسنا/خوزستان پانزدهمین کنگره بین المللی جراحی های غیرتهاجمی با حضور مهمانانی از دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور و همچنین مهمانانی از دیگر کشورها، امروز (30 بهمن ماه) در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز آغاز به کار کرد.

فرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در مراسم افتتاحیه این کنگره بین المللی اظهار کرد: امیدواریم در این سه روز فرصتی فراهم کنیم که حاضران به بهترین نحو از این کنگره استفاده کنند.

جراحی های کم تهاجمی روش تشخیصی، درمانی و غربالگری هستند که در سال های اخیر رشد و توسعه خوبی پیدا کرده اند و در رشته های مختلف مانند گوش و حلق و بینی، ارتوپدی و اورولوژی از این روش استفاده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: این کنگره در چهارده سال پیاپی در کشور برگزار شده و سال به سال تعداد همکارانی که در این کنگره شرکت کرده اند، بیشتر شده است.

این مدت فرصتی بوده که امور اجرایی این کنگره به نحو بهتری مدیریت شود و همکاران از بار علمی و شرایط موجود در و پنل های کنگره حداکثر استفاده را ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره بین المللی جراحی های غیرتهاجمی در اهواز آغاز به کار کرد

کنگره بین المللی جراحی های غیرتهاجمی در اهواز آغاز به کار کرد