مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 07:002020-02-19ورزشي

باشگاه ها در جذب بازیکنان پایه ریسک نمی کنند


یک مربی فوتبال با بیان این که باشگاه ها همراهی لازم را با فوتبال پایه و استفاده از بازیکنان امید و جوانان ندارند، گفت: فدراسیون دست تیم های لیگ برتری، - ایسنا/خوزستان یک مربی فوتبال با بیان این که باشگاه ها همراهی لازم را با فوتبال پایه و استفاده از بازیکنان امید و جوانان ندارند، گفت: فدراسیون دست تیم های لیگ برتری، یک، دو و سه را برای جذب بازیکنان پایه باز گذاشته است و یک باشگاه می تواند چندین بازیکن از رده سنی امید و جوانان جذب کند اما باشگاه ها این چنین ریسکی را قبول نمی کنند.

طالب غبیشاوی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت فوتبال پایه در خوزستان، اظهارکرد: هیات فوتبال برنامه ریزی خوبی در بخش فوتبال پایه انجام داده است و مسابقات مربوطه به صورت منظم برگزار می شوند ولی مشکل این است که در باشگاه داری با مشکل مواجه هستیم؛ یعنی باشگاه ها باید خود را از نظر سخت افزاری و نرم افزاری با شرایط روز پیش ببرند.

امکانات فقط توپ و تور نیست و باید به صورتی کار شود که مربیان با علاقه تفکرات خود را از نظر فنی در اختیار بازیکن قرار دهند.

وی با بیان این که باشگاه ها همراهی لازم را با فوتبال پایه ندارند، گفت: گاهی اوقات شاهد هستیم که تیم ها در پارک یا زمین های خاکی تمرین می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باشگاه ها در جذب بازیکنان پایه ریسک نمی کنند

باشگاه ها در جذب بازیکنان پایه ریسک نمی کنند