مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 06:002020-02-19سياسي

حوزه علمیه نباید از علمای بزرگ خالی شود


عضو هیئت علمی جامعه المصطفی العالمیه گفت: باید مراقب باشیم که حوزه از علمای بزرگ خالی نشود زیرا علما ذخیره عظیم حوزه و اسلام هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ناصر رفیعی شامگاه سه شنبه در بیست و هفتمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی محمد رضا گلپایگانی که با حضور اساتید حوزه در مسجد اعظم قم برگزار شد، با بیان اینکه مقام معظم رهبری از آیت الله گلپایگانی به عنوان رکن و استوانه نظام نام برده اند، افزود: این مجلس به نام فقیهی است که بیش از هشت دهه برای تربیت طلاب، تحقیق و رشد علمی حوزه و نشر معارف اسلام تلاش فراوانی کرده است.

وی بیان کرد: این عالم بزرگ از جامعه، مردم و مسئولان انتظاراتی داشت و معتقد بود که اگر اهل قم طبق روایات حجت برای سایرین هستند، این حجت بودن به دلیل تقوا، پرهیزکاری و ولایت مداری و عالم بودن است.

سخنران این مراسم با اشاره به تأکید آیت الله گلپایگانی بر حضور مردم در انتخابات، افزود: ایشان معتقد بودند که خیانت و مسامح یک نماینده، خیانت به کشور و نظام است.

وی بیان کرد: توصیه مرحوم گلپایگانی به نمایندگان مجلس این بود که همه قوانین مدنی، جزایی، مالی و اداری باید بر اساس موازین احکام باشد زیرا در این صورت در مجلس شاهد خطا و فسادهای مالی و غیره نخواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه علمیه نباید از علمای بزرگ خالی شود

حوزه علمیه نباید از علمای بزرگ خالی شود