مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 05:302020-02-19سياسي

کتابخوانی شکاف بین نسلی جامعه را ترمیم می کند


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ مطالعه بین اقشار مختلف، گفت: کتاب و کتابخوانی با آگاه ‎سازی جامعه، - ایسنا/یزد مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ مطالعه بین اقشار مختلف، گفت: کتاب و کتابخوانی با آگاه ‎سازی جامعه، شکاف بین نسلی را ترمیم می کند.

فاطمه دانش یزدی شب گذشته 28 بهمن در حاشیه بازدید از دوازدهمین نمایشگاه کتاب یزد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره اهمیت برگزاری رویدادهای فرهنگی نظیر نمایشگاه کتاب، اظهار کرد: نهادینه سازی فرهنگ مطالعه باید از خانواده آغاز و با محوریت پدر و مادر انجام شود.

وی قرار گرفتن کتاب در سبد خرید خانواده را ضروری دانست و افزود: مطالعه غذای روح و عامل پویایی بیش از پیش افراد جامعه می شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد در ادامه با بیان این که کتاب و کتابخوانی با آگاه سازی جامعه شکاف بین نسلی را ترمیم می کند،گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب اقدامی موثر برای جریان سازی فرهنگ کتابخوانی و نهادینه شدن این مهم بین اقشار مختلف است.

دانش یزدی با اشاره به ویژگی ها و نواقص دوازدهمین نمایشگاه کتاب یزد، تصریح کرد: برنامه های جنبی این دوره نمایشگاه جذاب و با زمان بندی مناسبی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخوانی شکاف بین نسلی جامعه را ترمیم می کند

کتابخوانی شکاف بین نسلی جامعه را ترمیم می کند