مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 04:302020-02-19سياسي

رعایت امانت توسط مسئولان اجرایی انتخابات ضروری است


رییس شورای نگهبان شهرستان قروه با تأکید بر رعایت امانت و حفظ بی طرفی در برگزاری انتخابات خواستار هدایت مردم برای حضور در پای صندوق های رأی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل اسدی شامگاه سه شنبه در نشست شورای اداری شهرستان قروه اظهار داشت: حرکت جهادی در دوم اسفند ادامه و تکمیل کننده حرکات دیگر در راستای دفاع از نظام جمهوری اسلامی است.

به گفته وی دشمن هرجا بخواهد ضربه بزند به فکر روز و هفته و ماه و سال نیست و در برنامه همیشگی خود در نظر دارد به نظام ضربه وارد کند.

اسدی با بیان اینکه آزمون دوم اسفند بهاری است برای همه، افزود: کاندیداهای تأیید شده گلچین نظام هستند که منتخب از میان آنان به مجلس ورود پیدا خواهد کرد لذا باید حضور مردم در انتخابات تقویت شود.

وی به انتخاب اصلح اشاره کرد و گفت که در بین کاندیداهای مدنظر باید با حفظ حرمت و بی طرفی به هدایت مردم برای حضور در پای صندوق های رأی پرداخت.

اسدی با اشاره به اینکه مردم ایران مشخص کرده اند که هرجا منظم حضور داشته اند، دشمن شکست خورده، تصریح کرد: صندوق محل امن حضور مردم و مورد احترام است لذا حفظ بی طرفی و امانت داری از اولویت های مسئولان در این زمینه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت امانت توسط مسئولان اجرایی انتخابات ضروری است

رعایت امانت توسط مسئولان اجرایی انتخابات ضروری است