مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 02:452020-02-18سياسي

برنامه فهرست انتخاباتی «عدالتخواهان» برای اقتصاد کشور


از دیدگاه فهرست انتخاباتی «عدالتخواهان»،توقف واگذاری بنگاه های دولتی تا اصلاحات اساسی، جلوگیری از سیاستگذاری توسط ذینفعان و اصلاح ساختار صدور مجوزها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، فهرست های مختلف انتخاباتی برنامه های خود در حوزه های گوناگون از جمله اقتصادی را اعلام کرده اند و این خبرگزاری قصد دارد برنامه های اقتصادی هر کدام از این لیست ها را به مردم ارائه نماید.

گفتنی است خبرگزاری فارس در قالب گزارشی با عنوان   قابل دریافت است).

برنامه های اقتصادی بقیه فهرست های انتخاباتی نیز به تدریج منتشر خواهد شد.

برنامه های فهرست عدالتخواهان با تیتر چه باید کرد؟ (مواضع و برنامه های عدالتخواهان برای مجلس یازدهم) منتشر شده و شامل 9 بخش است که 4 بخش آن اقتصادی است که عبارتند از: 1-عدالت در نظام بهره برداری، مدیریت و بهره مندی از عواید انفال، 2- عدالت در حکمرانی پولی و بانکی، 3-عدالت در نظام مالیاتی و 4-عدالت در مسکن.

در بخش ابتدایی این برنامه، توضیحاتی درباره 10 مسـاله اولویت دار کشـور در شـرایط کنونـی آمده است که 5 مساله آن، اقتصادی است و عبارتند از: 1- توقف واگذاری بنگاه های دولتی تا اصلاحات اساسی: خصوصی سـازی گسـترده واحدهـای تولیـدی دولتـی در 10 سـال اخیـر تبعات بسـیار نـامط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه فهرست انتخاباتی «عدالتخواهان» برای اقتصاد کشور

برنامه فهرست انتخاباتی «عدالتخواهان» برای اقتصاد کشور