مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 19:052020-02-18سياسي

اختصاص یک هزار و 516 دستگاه احراز هویت الکترونیکی به همدان


محمد حسن میرزایی در گفتگو با خبرنگار مهر از اختصاص یک هزار و 516 دستگاه احراز هویت الکترونیکی به همدان خبر داد و گفت: این دستگاه ها برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به استان همدان اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه 15 درصد مازاد بر تعداد شعب اخذ رأی شهری و 20 درصد مازاد بر تعداد شعب اخذ رأی روستایی، دستگاه احراز هویت به استان همدان اختصاص یافته است، گفت: دستگاه های مازاد در فرمانداری و نزدیک ترین محل به شعب اخذ رأی مستقر شده تا در صورت بروز نقص فنی برای دستگاه های موجود در شعب، در کمترین زمان بتوان آنها را جایگزین کرد.

میرزایی اضافه کرد: با استفاده از دستگاه احراز هویت الکترونیکی می توان از رأی تکراری، رأی دادن با استفاده از شناسنامه متوفیان و رأی دادن افراد زیر 18 سال جلوگیری کرد.

مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان همدان افزود: به منظور آشنایی کارشناسان فناوری اطلاعات فرمانداری ها، بخشداری ها و کارشناسان فنی شعبه اخذ رأی دوره آموزشی نحوه کاربری و آماده سازی دستگاه احراز هویت به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شده است.

وی گفت: تمامی فرآیندهای انتخابات شامل پیکربندی دستگاه احراز هویت، ارسال صورتجلسه آغازین، نحوه استعلام برخط، استعلام آفلاین، تنظیم صورتجلسه پایانی، نحوه تجمیع آرا و ارسال صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص یک هزار و 516 دستگاه احراز هویت الکترونیکی به همدان

اختصاص یک هزار و 516 دستگاه احراز هویت الکترونیکی به همدان