مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 19:052020-02-18اقتصادي

چالش آب مانعی برای اجرای برنامه های توسعه ای در استان همدان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، ظاهر پور مجاهد بعد از ظهر سه شنبه در بازدید نمایشگاه دومین نمایشگاه صنعت آب و آبیاری کشاورزی و تأسیسات آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به همفکری و همراهی مدیران برای پیشبرد اهداف توسعه استان همدان گفت: یکی از چالش ها و موانع توسعه استان همدان موضوع آب است و همین مساله سبب شده مکان قرارگیری واحدهای صنعتی با محدودیت هایی روبرو باشد.

وی با بیان اینکه باید به موضوع آب، خاک، زمین و محیط زیست و منابع طبیعی نگاه عمیق تری داشت و با فهم علمی بیشتری قدم برداشت، گفت: ایجاد شبکه فاضلاب و تصفیه خانه فامنین با مشارکت بخش خصوصی محقق می شود.

ظاهر پور مجاهد با تاکید بر استفاده از امکانات استان همدان در مسیر توسعه و خدمت به مردم ادامه داد: در دولت تدبیر و امید و در ابتدای کار با تشکیل شورای عالی آب 13 برنامه مختلف که بخشی از آنها به نام برنامه های تعادل بخشی نام گرفت اجرا شد که یک نمونه آن در قالب شورای حفاظت آب در استان ها و شهرستان ها عملیاتی شده است.

وی با بیان اینکه در حوزه کشاورزی باید نقد علمی کارشناسی صورت گیرد ادامه داد: دانشگاه ها و تشکل ها را باید وارد میدان کنیم و از مسئولین حوزه کشاورزی می خواهم نسل جدید را با تکنولوژی نوین آبیاری در بخش کشاورزی آشنا و مزایای استفاده از آن را تشریح کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش آب مانعی برای اجرای برنامه های توسعه ای در استان همدان است

چالش آب مانعی برای اجرای برنامه های توسعه ای در استان همدان است